loading...
شاپرک موزیک|دانلود آهنگ جدید |دانلود فیلم

================================

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام تو حق نداری

آهنگ با کیفیت MP3 128

Nadim – To Haghi Nadari

=================================

متن آهنگ تو حق نداری ندیم

نمیخوام یه لحظه تو دنیام نباشی

محاله بزارم تو از من جداشی

دوست دارم اما تو باور نداری

نه باور ندارم تو دوسم نداری

اگه قسمت اینه کنارت نباشم

دیگه دوس ندارم یه شب زنده باشم

بزار توی دستات بازم جون بگیرم

اگه تو نباشی از این خونه میرم

تو حقی نداری بخوای بد بشی با من

از این فکر رفتن باید رد بشی با من

تو وقتی نداری بخوای بد بشی با من

از این فکر رفتن باید رد بشی با من

می ترسم نتونم که طاقت بیارم

بدون توی قلبت هنوز موندگارم

میدونی نباشی چقدر غصه دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 480
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 1,347
  • بازدید سال : 75,676
  • بازدید کلی : 536,120
  • کدهای اختصاصی