loading...
شاپرک موزیک|دانلود آهنگ جدید |دانلود فیلم

——————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Bahreyni – Doone Doone

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Bahreyni – Doone Doone

——————————-

متن آهنگ علی بحرینی به نام دونه دونه

تو که چشمات قشنگه

تو که دلت یه رنگه

نگاه به قلب ما کن

قلبه باهام می جنگه

دونه دونه حرفات یادومه کی میدونه حرفات یادومه

نگاه کن به من یه دیوونم همیشه عاشق تو می مونم

دونه دونه حرفات یادومه کی میدونه حرفات یادومه

نگاه کن به من یه دیوونم همیشه عاشق تو می مونم

دانلود آهنگ علی بحرینی بنام دونه دونه

لیاقت تو رو نداروم تو رو تنها نمیذاروم

هنوز نشکسته نیرنگ به پا نشکنه یاروم

بیا سمت دل خوده من نگو عشقوم شده به تو کم

بیا ناز نکن نگو نه به من نگو باز سر به سر من

سمت دل خوده من نگو عشق تو شده کم

دور برت تو می پلکم بیا دستتو زودی بده من

سمت دل خوده من نگو عشق تو شده کم

دور برت تو می پلکم بیا دستتو زودی بده من

    ***************

———————————

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 694
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,264
  • بازدید ماه : 5,222
  • بازدید سال : 49,624
  • بازدید کلی : 510,068
  • کدهای اختصاصی