loading...
شاپرک موزیک|دانلود آهنگ جدید |دانلود فیلم

دانلود آهنگ گم شده حسن شماعی زاده

 

متن آهنگ گم شده حسن شماعی زاده

چنان عشق تو اثر داشت توی زندگیم

که من هرگز نتونستم خو بگیرم

مثه ثایقی شکسته بدون پارو

نتونستم توی هیچ بندری پهلو بگیرم

دل من رو به دریا مثه برگی میمونه

موج دریا اونو آخر سوی ساحل می رونه

تا میام دلمو بدم نرفته برمیگرده

بی تو تنها مونده با بی کسی سر کرده

ازت خواستم نری رفتی زیر قولت زدی رفتی

غم دوریت مگه کم بود که تو با دیگری رفتی

از همه عزیزترینی واسه من ،توی ذهنم هم دم هر شب من

هر چی ام دوری تو طول بکشه ،تو یه جای دیگه داری پیش من

ازت خواستم نری رفتی تو قول دادی اما رفتی

غم دوریت مگه کم بود چرا با دیگری رفتی

گم شده ی من بیا عاشقتم من بیا

یه شب بازم سر زده به دیدن من بیا

یه شب که من تو خوابم بی خبر از در بیا

وقتی رسیدی به در در نزده تو بیا

با یک سبد محبت با یک بغل رفاقت

با کوله باری از عشق به دیدن من بیا

اگه گم کردی راهو نداری تو نشونی

بشین به پشت زین اون اسب مهربونی

خودش تو رو میاره در خونم میذاره (۲)

ازت خواستم نری رفتی زیر قولت زدی رفتی

--------------------------------------------------------------

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 6,381
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,951
  • بازدید ماه : 10,909
  • بازدید سال : 55,311
  • بازدید کلی : 515,755
  • کدهای اختصاصی