loading...
شاپرک موزیک|دانلود آهنگ جدید |دانلود فیلم

متن امین حبیبی جایی نرو

 ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

جایی نرو، نرو از پیش من

تو نباشی دلم پره خون میشه من

جایی نرو منو تنها نذار

من بیچاره رو نرو اینجا نذار

♫♫♫  ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

تو نباشی به کی بگم عاشق شدم

بی تو دل می برم به خدا از خودم

تو نباشی به کی دیگه تکیه کنم

دیگه رو شونه های کی گریه کنم

♫♫♫ 

این دنیا رو نمی خوام و نمی خوام زنده بمونم…عشق من

اون لحظه که تو می ری میرم از این دنیا، میدونم… عشق من

 ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

از حال من تو خبر داری و

در مون این دل بیماری و

من دلخوشیم به تو رو دیدنه

عشقت همیشه تو قلب منه

اینجا بمون و از اینجا نرو

با جون و دل من میخوام تورو

من با تو به همه جا میرسم

دنیام تویی بی تو من بی کسم

ای عشق من، زیبای من

با من بمون، دنیای من

♫♫♫  ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

این دنیا رو نمی خوام و نمی خوام زنده بمونم…عشق من

اون لحظه که تو می ری میرم از این دنیا میدونم… عشق من

♫♫♫  ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

جایی نرو، نرو از پیش من

تو نباشی دلم پره خون میشه من

جایی نرو منو تنها نذار

من بیچاره رو نرو اینجا نذار

 

 ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

  Amin Habibi – Jaee Naro.mp3

 ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫ ♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 480
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,422
  • بازدید ماه : 1,422
  • بازدید سال : 75,751
  • بازدید کلی : 536,195
  • کدهای اختصاصی