loading...
شاپرک موزیک|دانلود آهنگ جدید |دانلود فیلم

متن آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی :

آره آره آه آره

منه دیوونه فقط تو و عشقتو میخوام

آخه این دنیا بدونه تو جذاب نیست برام

حواسم پرته وقتی که تو نیستی پا به پام من تورو میخوام

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی تپشه قلبه حساسه منی

بگو عاشقمی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی

♫♫♫♫♫♫

از نگاهت پیداست که به من دل بستی

حستو میدونم با دلم دل هم دستی

حسو حالت میگه منو دوسم داری

واسه با هم بودن بهونه میاری

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی

آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

----------------------------------------------

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 624
  • باردید دیروز : 480
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,585
  • بازدید ماه : 1,585
  • بازدید سال : 75,914
  • بازدید کلی : 536,358
  • کدهای اختصاصی