loading...
شاپرک موزیک|دانلود آهنگ جدید |دانلود فیلم

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام خاطره بازی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

برای چی به غصه هام داری اضافه می کنی
کسی که عاشقت شد رو داری کلافه می کنی
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
چی به سرت اومده که دلت نمیشناسه منو
به خاطر نگاه کی می شکنی احساس منو
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
میدونم بازی شد خیلی با احساسم
اما بر می گردی من تو رو میشناسم
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
به همین عکساتم دل من راضی شد
سهم من تو بارون خاطره بازی شد

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام خاطره بازی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

کجای شهر رو بعد تو شبونه زیر و رو کنم
دنبال عطر تو لباس کی رو بو کنم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
کجا صدا کنم تو رو که بشنوی درد منو
بهم بگی نگاه کی از تو جدا کرده منو

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
میدونم بازی شد خیلی با احساسم
اما بر میگردی من تو رو میشناسم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
به همین عکساتم دل من راضی شد
سهم من تو بارون خاطره بازی شد

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 480
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,359
  • بازدید ماه : 1,359
  • بازدید سال : 75,688
  • بازدید کلی : 536,132
  • کدهای اختصاصی