loading...
شاپرک موزیک|دانلود آهنگ جدید |دانلود فیلم

————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Yaghmaei – Sahme Man

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Yaghmaei – Sahme Man

————————————

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام سهم من

روزام بدون تو میگذره به سختى
بى تو ازم دوره یه لحظه خوشبختى
چى شد که بین ما این فاصله افتاد
دورى ولى عطرت هیچ وقت نرفت از یاد
سهم من از عشقت هر لحظه کابوسه
کى وقتى میخوابى چشماتو میبوسه
دستامو ول کردى، دنیامو گم کردم
بى تو به چه عشقى به خونه برگردم
نیستى و من حالا بد جور داغونم
هم پرسه با عکست توى خیابونم
نیستى و چشم من هر لحظه بارونه
دنیاى من بى تو بدجور داغونه
تو رد شدى ساده از عشق و احساسم
بعد تو من دیگه عشقى نمیشناسم

———————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 616
  • باردید دیروز : 480
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,577
  • بازدید ماه : 1,577
  • بازدید سال : 75,906
  • بازدید کلی : 536,350
  • کدهای اختصاصی